مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 09:452021-01-13سياسي

نماینده ماکو: مرز بازرگان در دوران کرونا به داد صادرات کشور رسید


نماینده مردم ماکو در مجلس با بیان اینکه شهر ماکو با بزرگترین مرز زمینی یعنی گمرک بازرگان، همواره نجات بخش ایران از محدودیت های ایجاد شده در ایام جنگ و تحریم بوده است، - نماینده مردم ماکو در مجلس با بیان اینکه شهر ماکو با بزرگترین مرز زمینی یعنی گمرک بازرگان، همواره نجات بخش ایران از محدودیت های ایجاد شده در ایام جنگ و تحریم بوده است، تاکید کرد: مرز بازرگان در دوران کرونا به داد صادرات کشور رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علیپور در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: شهر ماکو با بزرگترین مرز زمینی یعنی گمرک بازرگان - مسیر ترانزیتی آسیا به دروازه اروپا- همواره و در 8 سال دفاع مقدس نجات بخش ایران از محدودیت های ایجاد شده در ایام جنگ و تحریم بوده است.

وی افزود: اوایل امسال نیز به دلیل شیوع کرونا 4 ماه مرزها به حالت تعطیلی درآمد و صادرات کشور دچار مشکل شد و باز هم مرز زمینی بازرگان بود که به داد صادرات کشور رسید، مردم منطقه علیرغم برخورداری از موقعیت سوق الجیشی از مزایا و مواهب آن بهره مند نشده اند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: در گمرک بازرگان از سال های گذشته تا به امروز با اعمال سیاست های انقباضی، تحت عنوان تخصصی کردن گمرک، سختگیری های زیادی برای مردم اعمال شده است، از مسئولین می خواهم این رویه ناصحیح را اصلاح کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ماکو: مرز بازرگان در دوران کرونا به داد صادرات کشور رسید

نماینده ماکو: مرز بازرگان در دوران کرونا به داد صادرات کشور رسید