مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 09:452021-01-13اقتصادي

اختصاص سهمیه 500 واحدی اقدام ملی مسکن برای کارگران شهرداری تبریز


از 10 هزار واحد مسکن ملی 1500 واحد به آذربایجان شرقی اختصاص یافته و با توجه به خدمات وسیع شهرداری تبریز در حوزه بازآفرینی شهری و مقابله با حاشیه نشینی، - ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: از 10 هزار واحد مسکن ملی 1500 واحد به آذربایجان شرقی اختصاص یافته و با توجه به خدمات وسیع شهرداری تبریز در حوزه بازآفرینی شهری و مقابله با حاشیه نشینی، درخواست داریم تا حداقل یک سوم از سهم استان به کارگران شهرداری تبریز اختصاص یابد.

ایرج شهین باهر در دیدار با مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های مسکن کارگران ایران (اسکان) اظهار کرد: شهرداری تبریز در بحت کارگری و تامین مسکن آن ها پیشرو بوده، به طوری که طرح کلید به کلید را در بافت حاشیه نشین شهر که بخش اعظم آن را قشر کارگر تشکیل می دهد، آغاز کرده است.

وی افزود: شهرداری در این موضوع دنبال سود نیست و درصدد تأمین مسکن قشر کارگر هست تا با پیاده سازی این مدل، الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشیم.

وی با اشاره به اعلام رضایت مقام معظم رهبری از احداث 170 واحد مسکونی در بافت حاشیه نشین شهر، اعلام کرد: در دوره پنجم شورا نیز شهرداری تبریز با تصویب شورای شهر احداث تقریبا 3000 واحد مسکونی را دستور کار دارد که دو مجتمع 240 و 600 واحدی، در دست اجرا بوده و عملیات اجرایی 2000 واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان سال آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سهمیه 500 واحدی اقدام ملی مسکن برای کارگران شهرداری تبریز

اختصاص سهمیه 500 واحدی اقدام ملی مسکن برای کارگران شهرداری تبریز