مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:402021-01-13سياسي

انتقاد نماینده چناران از قطع گسترده برق در سطح کشور


نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که قطع گسترده برق خسارات جدی را به واحدهای تولیدی، صنوف و وسایل برقی منازل وارد کرده و سوء مدیریت در این حوزه قابل قبول نیست.

- نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که قطع گسترده برق خسارات جدی را به واحدهای تولیدی، صنوف و وسایل برقی منازل وارد کرده و سوء مدیریت در این حوزه قابل قبول نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین عباس زاده امامی راد در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور بیان کرد: آقای رییس جمهور اکنون در جنگ اقتصادی و با توجه به تحریم های ظالمانه توجه به معیشت مردم از اولویت های نظام است و یکی از مهمترین مطالبات رهبری می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: عدم نظارت بر بازار و افزایش افسار گسیخته قیمت ها و بی ثباتی در بازار مسکن، ارز و بورس تا کی قرار است ادامه یابد؟ نماینده مردم چناران در مجلس تصریح کرد: خواب سنگین برخی از مسئولان هم آب سنگین را تحت شعاع قرار داده و هم بی تدبیری را در کشور رواج داده است.

مجلس یازدهم یکی از انقلابی ترین مجالس است و افرادی که از آمدن به مجلس ابا دارند باید نسبت به انقلابی بودن آن ها شک کرد.

وی در ادامه در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: خاموشی ها و قطع گسترده برق در سطح کشور خسارات زیادی را به واحدهای تولیدی و صنوف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده چناران از قطع گسترده برق در سطح کشور

انتقاد نماینده چناران از قطع گسترده برق در سطح کشور