مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:352021-01-13سياسي

توزیع و طبخ روزانه 1000 پرس غذا در امامزاده سید صدرالدین اردبیل


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در راستای برنامه تبرکات فاطمی روزانه هزار پرس غذای گرم در امامزاده سید صدرالدین (ع) اردبیل تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در راستای برنامه تبرکات فاطمی روزانه هزار پرس غذای گرم در امامزاده سید صدرالدین (ع) اردبیل تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

حجت الاسلام مهدیستوده 24 دی ماه اظهار کرد: هزینه های تهیه بسته های معیشتی و غذای گرم از محل موقوفه های مرتبط با ایام فاطمیه و نیز مشارکت خیران شریف استان اردبیل تأمین می شود.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ فاطمی، فرهنگی جامع است که بهترین و بالاترین ارزش ها شامل می شود، اضافه کرد: زمان اجرای برنامه در طول ایام فاطمیه از 8 تا 28 دی ماه است و در بقعه های متبرکه ای که برپایی مجلس عزا مقدور باشد، مراسم روضه خوانی و سخنرانی برگزار و در سایر شهرستان ها برنامه بدون حضور جمعیت اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه بیش از یک هزار پرس غذای گرم همزمان با مراسم یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی و سوگواره یاس نبوی در بین نیازمندان استان توزیع شد، افزود: براین اساس تعداد 14 دیگ غذا در امامزاده عبدالعزیز (ع) نیار طبخ شد که یک هزار و 200 پرس در بین نیازمندان آن منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع و طبخ روزانه 1000 پرس غذا در امامزاده سید صدرالدین اردبیل

توزیع و طبخ روزانه 1000 پرس غذا در امامزاده سید صدرالدین اردبیل