مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:152021-01-13اقتصادي

50 درصد انبارهای امدادی کشور پُر است/ کمبود بودجه داریم


مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با بیان این که در حال حاضر 50 درصد انبارهای امدادی پر هستند، گفت: هلال احمر تا پایان سال دچار کمبود بودجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل رمضانی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی مدیران خبرگزاری استان گلستان اظهارکرد: جمعیت هلال احمر تا پایان سال دچار کمبود بودجه هست و این کسری در بودجه 1400 هم برای هلال احمر وجود دارد، همچنین در حال حاضر فقط 50 درصد انبارهای امدادی پر هستند.

وی افزود: با کمک 50 میلیارد تومانی دولت سه بالگرد اُورهال شده و هم اکنون 19 بالگرد هلال احمر آماده خدمت رسانی هستند.

رمضانی گفت: به تازگی هم سخنگوی جمعیت هلال احمر از اضافه شدن یک فروند بالگرد امدادی به ناوگان هلی کوپتری این جمعیت خبر داده است که قرارداد خرید این بالگرد تا پایان سال جاری نهایی و در سال 1400 تحویل خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر بیان کرد: طبق گفته خبرنگاران روابط عمومی نقش تسهیل گری دارد و قرار نیست چهره میدان بشود و اظهار نظر کند، ما درصدد انجام این پروسه هستیم، به زودی هم دوره آموزش در بحران برای خبرنگاران برگزار می شود وی با بیان این که تعامل دو طرفه بسیار مهم است، اضافه کرد: به دلیل ارتقای سرمایه اجتماعی و جذب اعتماد مردم و با توجه به استفاده از ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد انبارهای امدادی کشور پُر است/ کمبود بودجه داریم

50 درصد انبارهای امدادی کشور پُر است/ کمبود بودجه داریم