مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:052021-01-13دانش

تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 99 به 300 نفر رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی مقتدایی، معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران در سی و ششمین جلسه شورای این دانشگاه گفت: در معاونت بین الملل بستر مناسب برای توسعه آموزش مجازی دانشجویان فراهم شده و به منظور جذب دانشجوی خارجی و تولید محتوا به زبان های مختلف، - معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تعداد دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران از حدود 20 نفر در سال به حدود 300 نفر در سال 99 افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی مقتدایی، معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران در سی و ششمین جلسه شورای این دانشگاه گفت: در معاونت بین الملل بستر مناسب برای توسعه آموزش مجازی دانشجویان فراهم شده و به منظور جذب دانشجوی خارجی و تولید محتوا به زبان های مختلف، برنامه ریزی شده است.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: به منظور تهیه و تولید محتوا های با کیفیت و ارائه آموزش مجازی، تفاهم نامه همکاری با دانشگاه خوارزمی امضاء شده است.

وی تصریح کرد: طراحی و تدوین برنامه آموزش مجازی مقاطع کاردانی (بهداشت کار دهان و دندان، پرستاری، مامایی و اورژانس پیش بیمارستانی) انجام شده و از بهمن ماه سال 99 در این چهار دوره، جذب دانشجو خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 99 به 300 نفر رسید

تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 99 به 300 نفر رسید