مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:002021-01-13ورزشي

محرومیت ورزش بانوان فارس از پوشش رسانه ای


ممانعت از حضور خبرنگاران و عکاسان ورزشی برای پوشش خبری و تصویری مسابقات ورزشی بانوان در فارس، رویه ای ست که بانوان ورزشکار را از انعکاس فعالیت هایشان محروم کرده است.

- ایسنا/فارس ممانعت از حضور خبرنگاران و عکاسان ورزشی برای پوشش خبری و تصویری مسابقات ورزشی بانوان در فارس، رویه ای ست که بانوان ورزشکار را از انعکاس فعالیت هایشان محروم کرده است.

البته مسئولان ورزش فارس معتقد هستند که براساس قانون امکان حضور خبرنگار آقا در مسابقات بانوان وجود ندارد و اگر در سایر نقاط کشور هم انجام می شود، خلاف است، از طرفی رسانه های فارس به تعداد کافی عکاس و خبرنگار بانو با گرایش تخصصی ورزشی در اختیار ندارند.

ممانعت از حضور رسانه در مسابقات ورزشی بانوان در شیراز و فارس، خصوصا رشته های توپی و در رده لیگ های برتر، در حالی به عنوان یک رویه دنبال می شود که در سایر استان ها، منعی در این موضوع اعمال نشده است و با رعایت دستورالعمل هایی، امکان پوشش خبری فعالیت های ورزشی بانوان، فراهم است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان نماینده فارس در لیگ برتر در این خصوص به ایسنا گفت: هر نقطه از کشور که مسابقه ای داشته ایم، چندین عکاس و خبرنگار آقا یا خانم کنار زمین حضور داشتند؛ در همین بازی اخیر که در سیرجان برگزار شد هم شاهد حضور شمار زیادی عکاس و خبرنگار بودیم و حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت ورزش بانوان فارس از پوشش رسانه ای

محرومیت ورزش بانوان فارس از پوشش رسانه ای