مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 07:402021-01-13اقتصادي

مجوزی برای استفاده از ماینرها در استان مرکزی صادر نشده است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به استخراج ارزهای دیجیتال در استان گفت: هیچ مجوزی برای استفاده از ماینرها و استخراج رمز ارزهای دیجیتال صادر نشده و در همین راستا بیش از 6 هزار ماینر کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد اله داد صبح امروز در جلسه شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد:در روزهای گذشته شاهد افزایش مصرف برق هستیم و به دنبال آن در استان در روز گذشته خاموشی به میزان 450 مگاوات ساعت اعمال شد.

وی افزود: خاموشی ها در کشور از 10 روز پیش صورت گرفته اما در استان از دیروز شروع شده و امروز هم خاموشی ها ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: روز گذشته نیروگاه شهید مفتح همدان به دلیل کمبود سوخت از مدار خارج و این باعث قطعی برق بدون اطلاع رسانی شد.

الله داد با بیان اینکه مصرف برق در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: به ازای مصرف هر کیلووات ساعت برق 900 گرم آلودگی وارد محیط می شود و با کمبود گاز به اجبار باید از سوخت استفاده کرد که این باعث آلودگی هوا نیز می شود.

وی با بیان اینکه با تعطیلی ادارات در روزهای قبل 40 درصد کاهش مصرف برق داشتیم بیان کرد: در حال حاضر مشکل پیک مصرف نیست بلکه به دلیل کمبود سوخت در نیروگاه ها با مشکل تامین و مصرف برق موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوزی برای استفاده از ماینرها در استان مرکزی صادر نشده است

مجوزی برای استفاده از ماینرها در استان مرکزی صادر نشده است