مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 07:302021-01-13فرهنگي

نگاهی به کتاب «تاریخچه زمان از انفجار بزرگ تا سیاهچاله ها»


کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: نویسنده این کتاب می کوشد پیچیدگی نظام هستی و جهان آفرینش را به سادگی به تصویر بکشد و نشان دهد که نظریه نسبیت عام انیشتین متضمن آغازی ناگزیر برای جهان و پایانی احتمالی برای آن است.

- نگاهی به کتاب تاریخچه زمان از انفجار بزرگ تا سیاهچاله ها ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: نویسنده این کتاب می کوشد پیچیدگی نظام هستی و جهان آفرینش را به سادگی به تصویر بکشد و نشان دهد که نظریه نسبیت عام انیشتین متضمن آغازی ناگزیر برای جهان و پایانی احتمالی برای آن است.

سمیرا اسدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کتاب تاریخچه زمان از انفجار بزرگ تا سیاهچاله ها را استیون هاوکینگ در 250 صفحه به رشته تحریر درآورده و توسط انتشارات شرکت سهامی انتشار منتشر شده و در نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی عرضه می شود.

وی افزود: این کتاب با عنوان فرعی از مه بانگ تا سیاه چاله ها، اثری علمی نوشته فیزیکدان انگلیسی، استیون هاوکینگ است که برای نخستین بار در سال 1988 با عنوان تاریخ مختصر زمان A Brief History of Time انتشار یافت.

پروفسور استیون هاوکینگ استاد مسلم فیزیک نظری است که در جهان علم از او به انیشتین زمان یاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به کتاب «تاریخچه زمان از انفجار بزرگ تا سیاهچاله ها»

نگاهی به کتاب «تاریخچه زمان از انفجار بزرگ تا سیاهچاله ها»