مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 07:152021-01-13اقتصادي

نگهداشت سرمایه گذاری های موجود در خراسان جنوبی/ استراتژی های توسعه تدوین شود


رییس اتاق بازرگانی بیرجند بر نگهداشت سرمایه گذاری های موجود در استان تاکید کرد و گفت: استراتژی های توسعه استان تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن احتشام صبح چهارشنبه در جلسه کمیته جذب سرمایه گذاری استان اظهارکرد: این کمیته ذیل ستاد توسعه خاوران تشکیل شده است.

وی با اشاره به شعار استاندار جدید خراسان جنوبی مبنی بر تدبیر، تلاش و توسعه اظهارکرد: این شعار برازنده این ستاد می تواند باشد و امیدواریم این جملات زیبا را در فضای عملیاتی پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از الزامات توسعه رفتارهای الگویی مدیریتی برای سرمایه گذاری است، عنوان کرد: باید برای سرمایه گذاری در استان ایجاد انگیزه شود.

وی به راه اندازی مرکز پژوهش های اقتصادی اتاق بازرگانی بیرجند اشاره کرد و افزود: مدیر این مرکز مسئول دبیرخانه کمیته جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی استان خواهد بود.

رییس اتاق بازرگانی بیرجند با تاکید بر اینکه باید فرصت ها و تهدیدهای سرمایه گذاری استان احصا و تجزیه و تحلیل شود، بیان داشت: استراتژی های توسعه خراسان جنوبی را تدوین و ارائه خواهیم کرد.

احتشام با بیان اینکه بخش خصوص اختیارات ندارد، ادامه داد: ستاد توسعه خاوران زمینه ای برای یک همت و هم افزایی جمعی در جهت رسیدن به توسعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداشت سرمایه گذاری های موجود در خراسان جنوبی/ استراتژی های توسعه تدوین شود

نگهداشت سرمایه گذاری های موجود در خراسان جنوبی/ استراتژی های توسعه تدوین شود