مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 07:102021-01-13اجتماعي

4500 نفر محروم از تحصیل در استان سمنان وجود دارند


مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه چهار هزار و 500 نفر در استان از تحصیل محروم هستند، گفت: سوادآموزی برای سه هزار نفر در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دستورانی صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان در محل دفتر استاندار ضمن بیان اینکه چهار هزار و 500 نفر در استان سمنان محروم از تحصیل هستند که این امر نیازمند توجه ویژه برای کاهش نرخ بی سوادی در استان است، اظهار داشت: سوادآموزی به سه هزار نفر در استان یکی از تعهدات آموزش وپرورش در سال تحصیلی جاری است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و 600 نفر از این افراد برای فراگیری آموزش های این نهاد جذب شدند، خاطرنشان کرد: با تمامی مدیران آموزش وپرورش شهرستان های استان برای تلاش بیشتر در گسترش سوادآموزی جلساتی برگزارشده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با تأکید بر اینکه تاکنون پنج مرکز یادگیری محلی در سطح استان ایجادشده است، افزود: از این تعداد دو مرکز در شاهرود و سه مرکز نیز در شهرهای دامغان، میامی و سمنان فعالیت دارند.

دستورانی با تأکید بر اینکه پیوند دادن سواد بامهارت آموزی در زمینه های زندگی، حرفه ای و اجتماعی از اهداف مهمی است که در این مراکز دنبال می شود، بیان کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده در وزارت آموزش وپرورش، استان سمنان در شاخص ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 نفر محروم از تحصیل در استان سمنان وجود دارند

4500 نفر محروم از تحصیل در استان سمنان وجود دارند