مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:402021-01-13فرهنگي

نمایشگاه مجازی کتاب در قزوین برگزاری می شود


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: تلاش ما این است که نمایشگاه کتاب استانی را برگزار کنیم، بعد از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در فرصت مناسب این نمایشگاه را برگزار خواهیم کرد و فعلا تاریخی برای برگزاری آن مشخص نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد رستمی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین درباره اولین نمایشگاه مجازی کتاب  تهران، اظهار داشت: از تاریخ یکم تا ششم بهمن ماه سال جاری این نمایشگاه برگزار می شود و آخرین زمانی که برای ثبت نام ناشران درنظر گرفته شده بود، هفدهم دی ماه بود از قزوین نیز تعدادی از ناشران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این دوره از نمایشگاه  اولین دوره ای است که به صورت مجازی برگزار می شود،  تمام امور مربوط به این نمایشگاه در یک سامانه و سایت به نام ketab.

ir انجام می شود.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، یارانه کتاب فقط برای اهالی قلم، طلاب، دانشجویان، اساتید، هیئت علمی و اساتید حوزه در نظر گرفته شده است.

رستمی در رابطه با برگزاری نمایشگاه کتاب استانی اظهار داشت: نمایشگاه استانی مزیتی که دارد این است که همه افراد و هم استانی های از یارانه کتاب می توانند استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی کتاب در قزوین برگزاری می شود

نمایشگاه مجازی کتاب در قزوین برگزاری می شود