مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:402021-01-13بين الملل

اقدام کانون وکلای نیویورک برای اخراج رودی جولیانی


کانون وکلای ایالت نیویورک پس از یورش هواداران ترامپ به کنگره، تحقیقاتی را در رابطه با اخراج رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وکیل شخصی رییس جمهوری آمریکا آغاز کرده است.

- کانون وکلای ایالت نیویورک پس از یورش هواداران ترامپ به کنگره، تحقیقاتی را در رابطه با اخراج رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وکیل شخصی رییس جمهوری آمریکا آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه ان بی سی نیوز، کانون وکلای نیویورک با بیان اینکه تقصیر بروز این خشونت در وهله اول و مهمتر از همه به گردن ترامپ است تاکید کرد که رییس جمهوری آمریکا تنها عمل نکرده و به اظهارات رودی جولیانی در جمع حامیان ترامپ در نزدیکی کنگره، اندکی پیش از وقوع این آشوب اشاره کرد.

جولیانی در جمع طرفداران ترامپ ادعاهای نادرستی درباره تقلب انتخاباتی مطرح کرد و همچنین به نقش مایک پنس در روند شمارش آرای کالج الکترال اشاره داشت.

او با ادعای اینکه مدارکی از تقلب انتخاباتی تنها 10 روز تا علنی شدن نهایی فاصله دارند، گفت: اگر ما اشتباه کنیم، خودمان را مورد تمسخر قرار داده ایم، اما اگر حق با ما باشد، خیلی از آنها به زندان می افتند.

پس بیایید مبارزه کنیم.

مایلم تا وجهه خودم را به خطر بیندازم، رییس جمهور مایل است تا وجهه خودش را به خطر بیندازد، بر این اساس که ما جرمی پیدا خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام کانون وکلای نیویورک برای اخراج رودی جولیانی

اقدام کانون وکلای نیویورک برای اخراج رودی جولیانی