مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 05:152021-01-13سياسي

برگزاری مسابقات بومی محلی در مناطق عشایری آذربایجان شرقی به مناسبت دهه فجر


مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی و مسئول کارگروه عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مسابقات مختلف بومی محلی در مناطق عشایری استان در دهه فجر سالجاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی و مسئول کارگروه عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مسابقات مختلف بومی محلی در مناطق عشایری استان در دهه فجر سالجاری خبر داد.

سیدمحمدحسن آل هاشم در جلسه کارگروه روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اکبر فتحی رییس سازمان جهادکشاورزی استان، گفت: همه آحاد مردم شهری، روستایی و عشایری از ابتدای انقلاب با علاقه وافر در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند، به طوری که میدان راه آهن تبریز از اوایل انقلاب محل تجمعات و اقامه نماز جمعه تبریز بوده است و پیشنهاد می شود که از میدان راه آهن به عنوان نماد انقلاب اسلامی یاد شود.

وی به اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان درصدد هستند به طرق مختلف از قبیل تهاجم فرهنگی، جنگ اقتصادی، جنگ نرم و اخیرا جنگ هسته ای، نظام را دچار مشکل کنند که با هوشیاری مسئولان دلسوز و مردم عزیز ناموفق بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات بومی محلی در مناطق عشایری آذربایجان شرقی به مناسبت دهه فجر

برگزاری مسابقات بومی محلی در مناطق عشایری آذربایجان شرقی به مناسبت دهه فجر