مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 05:052021-01-13اجتماعي

ایجاد بازارچه های دائمی و موقت برای ساماندهی وانت بارهای میوه فروش درشهر


معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: شهرداری وظیفه دارد محل های مناسبی را برای ارائه میوه و تره بار تعیین کند تا مردم با سهولت به این مکان ها دسترسی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سامانه  را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در پیگیری خبرنگار فارس؛ دباغ عبداللهی اظهار کرد: رفع سد معابر سواره از جمله رفع انسداد خیابان های اصلی و فرعی توسط خودروها همچون وانت بار جزو وظایف شهرداری نیست.

وی افزود: اگر مسیری توسط خودروها و یا همچنین وانت بارهای میوه فروش مسدود شده باشد پلیس راهنمایی و رانندگی با بهره مندی از وظایف قانونی خود می تواند برخوردهای لازم را انجام دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل تعیین محل مناسب برای عرضه میوه و تره بار را جزو وظایف شهرداری خواند و گفت: شهرداری وظیفه دارد محل های مناسبی را برای ارائه میوه و تره بار تعیین کند تا مردم با سهولت به این مکان ها دسترسی داشته باشند.

وی تاکید کرد: جمع آوری وانت بارها از معابر و رفع انسداد آن از تکالیف قانونی شهرداری نیست اما با این حال اداره پیشگیری از تخلفات شهری تلاش می کند تا مشکلات در این خصوص در سطح شهر به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بازارچه های دائمی و موقت برای ساماندهی وانت بارهای میوه فروش درشهر

ایجاد بازارچه های دائمی و موقت برای ساماندهی وانت بارهای میوه فروش درشهر