مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 05:002021-01-13ورزشي

سایت های همسریابی یا بنگاه درآمدزایی؟


مهر ماه سال جاری بود که معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نامه ای را برای رسیدگی به فعالیت سایت ها و کانال های همسریابی به دادستانی و پلیس فتا ارسال کرد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این باره به ایسنا گفت: از حدود سه ماه پیش تا کنون که نامه ای را به دادستان کل کشور و پلیس فتا درباره مسدود کردن سایت ها و کانال های همسر یابی ارسال کردیم و چندین بار پیگیر آن بودیم، متاسفانه به نتیجه خاصی نرسیدیم.

یک الی دو مرتبه نامه هایی برایمان ارسال شد مبنی بر اینکه معاونت جوانان موارد شناسایی شده از این کانال ها و سایت های همسریابی را به پلیس فتا و دادستانی اعلام کند تا نهادهای ذی ربط به طور جزء به جزء با موارد برخورد کنند.

نظارت و پایش سایت های همسریابی بر عهده معاونت جوانان نیست وی ادامه داد: این درحالی است که پایش و نظارت فضای مجازی و پیدا کردن مواردی از سایت ها و کانال های همسر یابی جزء شرح وظایف و حوزه اختیارات این معاونت نیست.

ابتدا باید قانونگذار فکری در خصوص این موارد کند و قانون مشخصی برای آن تصویب کند چراکه برخورد با چنین فعالیت هایی و جرم انگاری برای آن بر عهده معاونت جوانان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت های همسریابی یا بنگاه درآمدزایی؟

سایت های همسریابی یا بنگاه درآمدزایی؟