مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 04:452021-01-13حوادث

اظهارات فرماندار مرودشت پیرامون خودکشی کارگر شهرداری


به دنبال انتشار اخباری مبنی بر خودکشی یکی از کارگران شرکت پیمانکاری شهرداری مرودشت و گمانه زنی پیرامون علت این اقدام، فرماندار ویژه این شهرستان، - توضیحاتی در مورد حادثه و بررسی های انجام شده، ارائه داد.

رهام پیکری در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد که کارگر مذکور به نام بهرام ابراهیمی مهر 31 ساله متاهل و دارای یک فرزند خردسال حدودا سه ساله بوده و تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری برای شهرداری کار می کرده و عصر شنبه 20 دی، به زندگی خود خاتمه داده است.

پیکری با اشاره به آغاز تحقیقات توسط دستگاه های انتظامی و امنیتی از بدو وقوع این حادثه، تاکید کرد که حقوق کارگران شرکت پیمانکاری مذکور، براساس اسناد، یک ماه با تاخیر پرداخت می شده و آخرین حقوق دریافتی کارگران هم مربوط به پایان مهرماه است و در زمان وقوع حادثه هنوز حقوق آذرماه پرداخت نشده بود، اگرچه شواهد نشان میدهد که منابع مالی برای پرداخت حقوق آبان نیرها تامین شده و قرار بوده روز شنبه (زمان وقوع حادثه) به حساب کارگران واریز شود.

فرماندار ویژه مرودشت با بیان اینکه حقوقها روز یکشنبه 21 دی، به حساب کارگران واریز شده است، گفت: بعد از جمع آوری اطلاعات پیرامون این حادثه، جلسه ای با حضور اعضای شورای تامین در محل فرمانداری مرودشت برگزار و موضوع بررسی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات فرماندار مرودشت پیرامون خودکشی کارگر شهرداری

اظهارات فرماندار مرودشت پیرامون خودکشی کارگر شهرداری