مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 21:552021-01-12سياسي

هیچ محبوبیتی والاتر از مردمی بودن نیست


نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان معتقد است که هیچ محبوبیتی والاتر از مردمی بودن نیست.

- آیت الله سید محمد شاهچراغی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که به صورت ویدئو کنفرانس در محل دفتر امام جمعه برگزار شد؛ بر ضرورت توجه بیش از پیش به مردم تاکید و با اشاره به لزوم توجه به حوزه فرهنگ عمومی اظهار کرد: راهنمای فرهنگ عمومی استان باید رهبر مکتب و مردم باشد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه راهنمای فرهنگ عمومی استان بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مکتب اسلامی و مردم است، اظهار کرد: اسلام دین محبت است و لذا وقتی محبت افزایش یافت به صورت عشق متجلی می شود از سوی دیگر محبت نکته ای است که باید همه مسوولان در پیوند با مردم به آن توجه کنند چرا که این امر در باره خدمتگزاران به مردم بیشتر صدق می کند.

وی با بیان اینکه محبت امری مهم محسوب می شود که متعلق به فرد خاصی نیست، افزود: آنچه سبب افزایش محبت می شود محبوب است؛ اگر انسانی می خواهد محب باشد و محبت داشته باشد باید محبوب باشد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در فرمایشات خود همواره به ما آموخته اند که محبوب و معشوق باید چه کسی در زندگی مان باشد، تاکید کرد: ایشان تلویحاً اشاره داشتند که من در دنیا سه محبوب را انتخاب کردم که یکی از آنها نگاه کردن به صورت رسول الله (ص) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ محبوبیتی والاتر از مردمی بودن نیست

هیچ محبوبیتی والاتر از مردمی بودن نیست