مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 20:002021-01-12سياسي

هویت خانمی که همراه قاضی منصوری بود فاش شد!


در روزهای اخیر موضوع حضور یک خانم همراه با قاضی منصوری در روزهای قبل از درگذشت وی در رومانی رسانه ای شد؛ حال وکیل خانواده قاضی منصوری، درباره خانمی که او را در آلمان و رومانی همراهی می کرد توضیحاتی ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ در روزهای اخیر مساله خانم همراه با قاضی منصوری در روزهای قبل از درگذشت او در رومانی رسانه ای شد.

با این وجود مساله تنها به تایید وکیل خانواده قاضی منصوری مبنی بر اینکه خانمی همراه ایشان بوده است محدود شد، اما حالا علیزاده طباطبایی در گفت وگو با اعتمادآنلاین جزییات جدیدی درباره این خانم ارائه کرد.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده منصوری، درباره آخرین وضعیت این پرونده به اعتمادآنلاین گفت: خانواده منصوری هنوز انحصار وراثت خود را نداده اند که یک مقدار تعلل کردند.

به محض اینکه انحصار وراثت را گرفتند تصمیم داریم درخواستی به بازپرس ارائه دهیم تا آخرین افرادی را که با ایشان در روزهای آخر در ارتباط بودند- از روی موبایل ایشان کاملاً مشخص است چه کسانی هستند و خانواده نیز می دانند این افراد چه کسانی بودند- به عنوان مطلع به بازپرسی بخواهیم که تحقیقات انجام شود تا شاید سرنخ های جدیدی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت خانمی که همراه قاضی منصوری بود فاش شد!

هویت خانمی که همراه قاضی منصوری بود فاش شد!