مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 18:402021-01-12اقتصادي

قطعی برق اردبیل در روزهای اخیر ناخواسته و اتفاقی بوده است


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: قطعی روزهای اخیر در شهر اردبیل و برخی از مناطق روستایی ناخواسته و اتفاقی بوده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: قطعی روزهای اخیر در شهر اردبیل و برخی از مناطق روستایی ناخواسته و اتفاقی بوده است.

حسین قدیمی 23 دی ماه در جریان بازدید از مجموعه دیسباچینگ اردبیل اظهار کرد: شب گذشته در برخی از مناطق شهر شاهد قطعی برق بودیم که همکاران ما در قالب اکیپ های تعمیر و تجهیز به موقع در محل حاضر شده و نسبت به رفع مشکل و همچنین حادثه قطعی برق اقدام کردند.

وی تصریح کرد: پست 63 کیلوولت ما در اردبیل غربی دچار قطعی در سه فیدر شده بود که همکاران تا ساعت 24 شب سعی کردند تا با تعمیر و اصلاحی که انجام می شود، ایراد و اشکال را به سرعت رفع کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل افزود: اکیپ های عملیاتی ما همچنین با حضور در مسیر دانشگاه و برخی از مناطق هسته مرکزی شهر نسبت به تعمیر و تجهیز کابل و عیب یابی در ایستگاه های مختلف اقدام کرده و در کمترین زمان سعی شد تا قطعی برق برطرف شود.

قدیمی علت قطعی برق در برخی از مناطق شهر اردبیل را وقوع حوادث ناخواسته و اتفاقی اعلام کرد و گفت: به هیچ وجه این قطعی ها ناشی از علل و عوامل دیگر و یا خرابکاری نبوده و همکاران ما سعی کردند تا به موقع نسبت به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق اردبیل در روزهای اخیر ناخواسته و اتفاقی بوده است

قطعی برق اردبیل در روزهای اخیر ناخواسته و اتفاقی بوده است