مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 18:402021-01-12بين الملل

هیات جهاد اسلامی به ریاست النخاله با هنیه دیدار کرد


هیاتی بلندپایه از جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ریاست زیاد النخاله دبیرکل این جنبش امروز سه شنبه با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در دوحه دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر اطلاع رسانی جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد که دو طرف در این دیدار در رابطه با مساله آشتی و وحدت ملی، پایان دادن به دودستگی و اختلافات داخلی، برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری، ریاست تشکیلات خودگردان و شورای ملی، راه های تقویت جبهه داخلی برای مقابله با چالش های پیش روی مساله فلسطین، طرح الحاق کرانه باختری و پروژه عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفتگو و تبادل نظر کردند.

هیات های حماس و جهاد اسلامی بر ضرورت ادامه تلاش ها برای تحقق آشتی ملی به منظور دست یابی به یک استراتژی ملی مبارزاتی یکپارچه بر اساس قاعده مقاومت فراگیر تاکید کردند.

در این دیدار، در مورد تحولات منطقه ای و بین المللی و بازتاب های آن بر مساله فلسطین و چشم انداز اوضاع انسانی و میدانی فلسطین نیز گفتگو شد.

هنیه و النخاله به بررسی خطرات پیش روی قدس و اوضاع نابسامان اسرای فلسطینی به ویژه در سایه شیوع ویروس کرونا پرداخته و بار دیگر بر پایبندی خود به تلاش برای آزادی آنان تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات جهاد اسلامی به ریاست النخاله با هنیه دیدار کرد

هیات جهاد اسلامی به ریاست النخاله با هنیه دیدار کرد