مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 17:302021-01-12اقتصادي

مالیات بنادر هرمزگان و نفت ستاره در تهران پرداخت می شود/ داغ از این بالاتر!


بررسی های خبرنگار فارس حکایت از آن دارد که مالیات مجموعه بنادر هرمزگان از شرق تا مرکز و غرب این استان و همین طور شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین پالایشگاه کشور در تهران پرداخت می شود! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تأثیر پرداخت مالیات شرکت ها و سازمان ها در یک استان و اثرگذاری آن بر توسعه آن استان و سهم آن استان از وصول درآمدهای مالیاتی موضوع و دغدغه مهمی است که در سال های اخیر مورد توجه ویژه مطالبه گران محلی قرار گرفته است.

خبرنگار فارس کسب اطلاع کرده که از حدود 5 سال پیش به این سو سازمان بنادر و دریانوردی اقدام به صدور دستوری کرده که در قالب آن تمامی مالیات بنادر استان هرمزگان از جاسک تا بندر شهید رجایی و بنادر غربی هرمزگان همگی در تهران پرداخت می شود.

یعنی تمام سهم مالیاتی فعالیت بنادر استان هرمزگان نصیب توسعه و پیشرفت استان تهران می شود.

این در حالی است که متأثر از وجود بندر شهید رجایی در استان هرمزگان به عنوان بزرگ ترین بندر ایران و سهم بالای 80 درصدی این بندر از درآمدهای سازمان بنادر و دریانوردی، عملا زیرساخت های استان تحت فشار سنگینی قرار دارد که بسیاری از آنها زودتر از موعد، مستهلک شده و از سوی دیگر خسارات بزرگ جانی و مالی را به مردم استان تحمیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات بنادر هرمزگان و نفت ستاره در تهران پرداخت می شود/ داغ از این بالاتر!

مالیات بنادر هرمزگان و نفت ستاره در تهران پرداخت می شود/ داغ از این بالاتر!