مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 17:252021-01-12اقتصادي

ضرورت حمایت مسئولان از توسعه ی واحدهای صنعتی موفق


استاندار قم با اشاره به ضرورت حمایت مسئولان از توسعه ی واحدهای صنعتی موفق گفت: با تعامل بانک ها شاهد بازگشت سایر کارخانجات نیمه فعال و راکد به چرخه ی تولید خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست ظهر سه شنبه در برنامه سه شنبه های اقتصادی استانداری ضمن افتتاح یک واحد تولیدی و بازدید از چند واحد صنعتی از جمله یک شرکت کشت و صنعت با اشاره به ضرورت حمایت مسئولان در راستای توسعه ی واحدهای صنعتی موفق گفت: روند احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان قم مثبت بوده و استان قم یکی از استان های موفق و پیشرو در این حوزه بوده است.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته و همکاری و تعامل مناسب دستگاه های ذیربط به ویژه بانک ها شاهد بازگشت سایر کارخانجات نیمه فعال و راکد به چرخه ی تولید شویم و حمایت های لازم و جدی برای تسریع در بهره برداری از فازهای توسعه ای واحدهایی که به دنبال توسعه و تکمیل هستند، در دستور کار استان قرار دارد.

استاندار قم در برنامه سه شنبه اقتصادی و بازدید از واحدهای صنعتی استان این هفته، از شرکت کشت و صنعت شریف آباد ، تولید کننده لبنیات و شرکت سلولوزی رها پاپیروس ، تولید کننده محصولات سلولزی و شرکت گرانول معصوم بازدید و واحد صنعتی ره شتاب مدرن ، تولیدکننده اسباب بازی و ظروف پلاستیکی را افتتاح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت مسئولان از توسعه ی واحدهای صنعتی موفق

ضرورت حمایت مسئولان از توسعه ی واحدهای صنعتی موفق