مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 17:102021-01-12دانش

تغییر وضعیت استخدامی 776 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، بیژن رنجبر با اشاره به آخرین مصوبات هیأت مرکزی جذب دانشگاه، گفت: سی و پنجمین جلسه هیأت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیأت مؤسس و هیأت امنا و با حضور حجت الاسلام والمسلمین .

- بیژن رنجبر از موافقت هیات مرکزی جذب با تغییر وضعیت استخدامی 776 نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه از پیمانی سالانه به پیمانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، بیژن رنجبر با اشاره به آخرین مصوبات هیأت مرکزی جذب دانشگاه، گفت: سی و پنجمین جلسه هیأت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیأت مؤسس و هیأت امنا و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی درباره وضعیت استخدامی اعضای هیأت علمی پیمانی این دانشگاه که قرارداد همکاری آن ها به صورت سالانه تمدید می شود، این موضوع در دستور کار سی و پنجمین جلسه هیأت مرکزی جذب قرار گرفت و درباره آن تصمیم گیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر وضعیت استخدامی 776 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

تغییر وضعیت استخدامی 776 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد