مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 16:452021-01-12سياسي

طرح های آبرسانی استان فارس هرچه زودتر نهایی شوند


معاون اول رییس جمهور با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان مردم فارس گفت: لازم است طرح های مرتبط با آبرسانی که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند هر چه زودتر نهایی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان فارس با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (سه شنبه 23 دی ماه) برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه استان فارس را یکی از مهمترین استان های کشور برشمرد و گفت: استان فارس استانی پرجمعیت و پرظرفیت است و از ویژگی های منحصر به فرد برای توسعه برخوردار است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به وجود بارگاه نورانی احمدبن موسی (ع) شاهچراغ در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: شیراز هم پایگاه مذهبی و هم پایگاه شعر، ادب و فرهنگ ایران است که آن را به یکی از مهمترین مراکز گردشگری مذهبی و فرهنگی تبدیل کرده است.

جهانگیری ادامه داد: شیراز یکی از مهمترین قطب های پزشکی و درمانی کشور است که در کنار سایر ظرفیت های این استان می تواند زمینه توسعه را نه تنها برای استان فارس بلکه برای کل کشور فراهم کند.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه امر توسعه علاوه بر برخورداری از نیروی انسانی توانمند و دانشگاه های معتبر که در استان فارس موجود است، به تکمیل زیرساخت ها نیز نیاز دارد، تصریح کرد: تا زیرساخت ها ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آبرسانی استان فارس هرچه زودتر نهایی شوند

طرح های آبرسانی استان فارس هرچه زودتر نهایی شوند