مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 16:352021-01-12اقتصادي

خرید 10 هکتار زمین اطراف مجتمع گردشگری سرخه/ مشکل اعتباری وجود ندارد


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایران گردی و جهان گردی گفت: خرید 10 هکتار زمین اطراف مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه برای اجرای طرح های زیرساختی در دستور کار است و برای ساخت آن هیچ گونه مشکل اعتباری وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، خشایار نیکزادفر عصر امروز در نشست بررسی روند ساخت و تکمیل مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: برای ساخت این طرح مهم هیچ گونه مشکل اعتباری وجود ندارد و با برنامه ریزی های انجام شده، اعتبارهای مصوب این طرح بر اساس زمان بندی تخصیص می یابد.

وی افزود: خرید 10 هکتار زمین در اطراف مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه برای اجرای طرح های مختلف زیرساختی با هدف خدمات رسانی مطلوب تر به گردشگران در دستور کار است.

نماینده وزیر میراث فرهنگی در طرح مجتمع فرهنگی و گردشگری امید سرخه افزود: همکاری دستگاه های اجرایی و خدماتی استان سمنان با پیمانکار و مجریان طرح فرهنگی و گردشگری سرخه افزایش یابد و به طور قطع این طرح با هم افزایی تمامی مسؤولان به سرانجام خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز در این جلسه گفت: مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه رویای دیرینه استان سمنان برای تبدیل شدن از معبر به مقصد گردشگری و رونق اقتصادی با جذب مسافران عبوری را مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 10 هکتار زمین اطراف مجتمع گردشگری سرخه/ مشکل اعتباری وجود ندارد

خرید 10 هکتار زمین اطراف مجتمع گردشگری سرخه/ مشکل اعتباری وجود ندارد