مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 16:052021-01-12سياسي

شریعتی از پاسخ های وزیر نفت قانع نشد/ بررسی موضوع قرارداد گازی با ترکمنستان در صحن


رییس کمیسیون انرژی مجلس از ارجاع سوال شریعتی نماینده تهران از وزیر نفت در خصوص قرارداد گازی ایران با ترکمنستان به صحن علنی مجلس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، فریدون عباسی در تشریح جلسه امروز (سه شنبه 23 دی ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نفت به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.

نماینده مردم کازورن و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوال مالک شریعتی نماینده تهران از وزیر نفت، گفت: تشریح برنامه های وزارت نفت برای احقاق حقوق ملت ایران در پرونده محکومیت ایران در قرارداد ترکمن گاز، بیان ابعاد فنی، اقتصادی و حقوقی قرارداد واردات گاز ایران از ترکمنستان و علل محکومیت ایران در داوری بین المللی محور سوال آقای شریعتی از وزیر نفت بود.

وی ادامه داد: چند ماه گذشته این سوال از وزیر نفت توسط آقای دهنوی به عنوان نماینده سوال کنندگان مطرح شد که این نماینده با دیدن مستندات قرارداد و اجرای آن از پاسخ ها قانع شدند اما به دلیل عدم توافق دیگر نمایندگان با دهنوی، این مهم را مجدداً در کمیسیون طرح سوال کردند البته این بار شریعتی نمایندگی، نمایندگان سوال کننده را بر عهده داشت و در نهایت از پاسخ های آقای زنگنه قانع نشد بنابراین طبق آیین نامه سوال مذکور به صحن علنی ارجاع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی از پاسخ های وزیر نفت قانع نشد/ بررسی موضوع قرارداد گازی با ترکمنستان در صحن

شریعتی از پاسخ های وزیر نفت قانع نشد/ بررسی موضوع قرارداد گازی با ترکمنستان در صحن