مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 14:102021-01-12دانش

اعلام آخرین مهلت بخشودگی بدهی و سنوات دانشجویان پیام نور کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه پیام نوراستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت بخشودگی بدهی و سنوات دانشجویان ورودی سال 97 و ماقبل آن که تحصیل را رها کرده و اکنون متقاضی بازگشت به تحصیل هستند، - سید سجاد سجادی خواه در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: آخرین مهلت بخشودگی بدهی و سنوات دانشجویان ورودی سال 97 و ماقبل آن که تحصیل را رها کرده و اکنون متقاضی بازگشت به تحصیل هستند، 30دی ماه سال جاری است.

وی با تاکید بر اینکه این مهلت تمدید نخواهد شد، افزود: از اوایل سال جاری تقاضاهای بسیاری از سوی دانشجویانی که به هر دلیلی تحصیل را رها کرده اند، دریافت شد مبنی بر اینکه امکان بازگشت به تحصیل برای آنها فراهم شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اخذ مجوز هیات امنای دانشگاه برای بازگشت به تحصیل دانشجویان در تابستان گذشته اذعان داشت: دانشجویانی که تاکنون جهت این امر مراجعه نکرده اند فقط تا پایان دی ماه سال جاری برای ارائه درخواست به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور فرصت دارند.

سجادی خاطرنشان کرد: تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور از کلیه تسهیلات کالا کارت و وام های دانشجویی برخوردار خواهند بود و از این نظر هیچگونه تفاوتی بین دانشجویان وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین مهلت بخشودگی بدهی و سنوات دانشجویان پیام نور کهگیلویه و بویراحمد

اعلام آخرین مهلت بخشودگی بدهی و سنوات دانشجویان پیام نور کهگیلویه و بویراحمد