مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 13:202021-01-12بين الملل

لزوم امضای توافق نامه ترجیحی ایران و عراق برای توسعه همکاری های کشاورزی


وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت امضای توافق نامه تجاری ترجیحی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق برای توسعه همکاری های تجاری و کشاورزی دو کشور تاکید کرد.

- وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت امضای توافق نامه تجاری ترجیحی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق برای توسعه همکاری های تجاری و کشاورزی دو کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با علاء احمد الجبوری وزیر تجارت عراق ضمن تشکر از همکاری های این کشور با ایران در شرایط تحریم های آمریکا، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بر استمرار همکاری های تجاری و کشاورزی خود با کشور عراق اصرار دارد و در این راستا از هیچ تلاشی دست بر نخواهد داشت.

وی افزود: ایران برای خروج عراق از شرایط بحرانی کمک خواهد کرد تا مراودات تجاری بین دو کشور پابرجا باشد.

خاوازی با اشاره به توافقات به عمل آمده در سفر رییس جمهوری ایران به عراق در سال 1397 خاطرنشان کرد: امیدواریم در بخش کشاورزی و تجارت این توافقات بیش از پیش پیگیری شود تا شاهد رشد مراودات کشاورزی بین دو کشور باشیم.

وی افزود: سیمای کشاورزی عراق و ایران به گونه ای است که دو کشور می توانند تراز تجاری خوبی داشته باشند که این امر، مستلزم همکاری های بانکی، مکانیزم های پرداخت های پولی و گفتگوی کارشناسان دو طرف در بخش های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم امضای توافق نامه ترجیحی ایران و عراق برای توسعه همکاری های کشاورزی

لزوم امضای توافق نامه ترجیحی ایران و عراق برای توسعه همکاری های کشاورزی