مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 13:152021-01-12اقتصادي

گلنگ زنی چهار پروژه سرمایه گذاری در لامرد


گلنگ ساخت چهار کارخانه تولید محصولات آلومینیومی، جایگاه سوخت و مزرعه ارز دیجیتال در منطقه ویژه اقتصادی لامرد به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، دو کارخانه در زمینه تولید محصولات پایین دست آلومینیوم، جایگاه عرضه سوخت و مزرعه ارز دیجیتال از پروژه هایی جدید هستند که امروز عملیات اجرایی آن ها با مشارکت سرمایه ‎گذاران بخش خصوصی آغاز شد.

 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح ها، اظهارداشت: تمامی مراحل قانونی این چهار سرمایه گذاری جدید شامل ارائه درخواست سرمایه گذار و طرح توجیهی تا پرداخت هزینه زمین و عقد قرارداد با آنان انجام شده است.

 فریدون فدایی دولت افزود: در راستای تجمیع و تکمیل سبد خدمات در منطقه ویژه اقتصادی لامرد برای اطمینان خاطر بیشتر سرمایه گذاران نیز جایگاه عرضه سوخت که از زیرساخت ها و نیازهای اصلی منطقه ویژه به شمار می آید، در جوار پایانه حمل و نقل جانمایی شده و با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع و با حجم سرمایه گذاری 80 میلیارد ریال احداث و راه اندازی می شود.

  مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد اضافه کرد: امروز دو کارخانه دیگر در بخش پایین دست آلومینیوم واقع در شرق مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو) کلنگ زنی شد و این سومین طرح سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلنگ زنی چهار پروژه سرمایه گذاری در لامرد

گلنگ زنی چهار پروژه سرمایه گذاری در لامرد