مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 13:102021-01-12سياسي

برگزاری حلقه های پژوهشی بین دو مجموعه علمی


در جلسه میان اعضای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و نمایندگان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی پیشنهاد برگزاری حلقه های پژوهشی میان او دو نهاد مورد استقبال قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسینعلی قبادی، رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، در راستای گسترش ارتباط با نهادهای تأثیرگذار و تقویت پژوهش های مسئله محور در جلسه ای که با دبیر ستاد توسعه ی علوم و فناوری های شناختی برگزار شد، به تبیین نقش، جایگاه و پتانسیل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در راستای همکاری با این ستاد پرداخت.

در این جلسه که در محل ستاد توسعه ی علوم و فناوری های شناختی، با حضور خزاری، نیلی احمدآبادی، نصرت و روش به نمایندگی از این ستاد ور زهرا پارساپور و فرزانه میرشاه ولایتی به نمایندگی از پژوهشگاه صورت گرفت، قبادی با اشاره به ظرفیت بالای پژوهشگاه، ضمن تأکید بر اهیمت نظریه پردازی و پژوهش های بنیادی، ضرورت تلاش برای ارتباط مؤثر با جامعه و صنعت و دغدغه مندی برای حل مسائل مهم را تحولی ضروری برای تقویت جایگاه پژوهشگاه دانست.

وی در ادامه، با اشاره به گنجینه ی دانشی شکل گرفته در برخی پژوهشکده ها، آن را به عنوان ذخیره و عصاره ی فضیلت برشمرده که می تواند به برکات علمی فراوان بیانجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حلقه های پژوهشی بین دو مجموعه علمی

برگزاری حلقه های پژوهشی بین دو مجموعه علمی