مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 12:402021-01-12اقتصادي

عزم سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه و رونق اقتصادی بندر چارک


زیر ساخت های بندر چارک با هدف رونق اقتصادی و رشد صنعت گردشگری منطقه توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری در جلسه ای که با حضور محمد خدنگ شهردار و اعضای شورای شهر بندر چارک سه شنبه 23 دی در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد؛ بر توسعه زیر ساخت های عمرانی منطقه و همچنین توسعه بندر چارک تاکید کرد.

مظفری با بیان این که بندر چارک نقش موثری در روند توسعه منطقه آزاد کیش در حوزه های عمرانی و اقتصادی داشته است گفت: بهره گیری از ظرفیت های بندرچارک در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مسافران و گردشگران که سبب رونق اقتصادی این منطقه می شود مستلزم ایجاد زیرساخت های لازم است.

وی جنگل هراز با طول 2 کیلومتر که تا 7 کیلومتر نیز قابلیت توسعه دارد را به عنوان سرمایه ای ملی و یکی از جاذبه های گردشگری بندر چارک برای رونق اقتصادی این بندر برشمرد و تصریح کرد: با استفاده از مشاور متخصص و توانمند نقش کلیدی جنگل هراز در رونق گردشگری این منطقه مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ساخت سالن مسافری فرودگاه بین المللی کیش که پس از بهره برداری موجب افزایش ظرفیت پذیرش سالانه مسافر به میزان 6 میلیون نفر در سال خواهد شد بیان داشت: با استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه و رونق اقتصادی بندر چارک

عزم سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه و رونق اقتصادی بندر چارک