مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 12:402021-01-12سياسي

پویش ایران مهربان نیازمند جذب 37 هزار حامی مالی است


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: پویش ایران مهربان نیازمند جذب 37 هزار حامی مالی برای حمایت از ایتام است.

- کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: پویش ایران مهربان نیازمند جذب 37 هزار حامی مالی برای حمایت از ایتام است.

محسن رخصی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: پویش ایران مهربان از ابتدای نیمه دوم سال جاری با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف پویش ایران مهربان جذب 37 هزار حامی به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان کرمانشاه است، افزود: تاکنون هفت هزار حامی جدید برای حمایت از فرزندان معنوی در استان جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: با پیوستن این حامیان نیک اندیش به پویش ایران مهربان، تاکنون حدود 19 درصد از اهداف پیش بینی شده این پویش تحقق یافته است.

وی ادامه داد: حداقل کمک حامیان به فرزندان معنوی در این پویش 20 هزار تومان است، در این پویش کمیته امداد رابط بین فرزندان معنوی و حامیان به شمار رفته و حامیان به صورت مستقیم کمک های خود را به حساب این فرزندان واریز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ایران مهربان نیازمند جذب 37 هزار حامی مالی است

پویش ایران مهربان نیازمند جذب 37 هزار حامی مالی است