مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 12:002021-01-12سياسي

جهش سمنان به سمت پایتخت کتاب/ توسعه فرهنگی ضرورت دارد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با اشاره به تلاش برای ثبت سمنان به عنوان پایتخت کتاب، گفت: یکی از مهمترین راهکارهای این امر کمک گیری از ظرفیت های سمن های مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان، ضمن اشاره به تلاش برای دست یابی به لقب پایتخت کتاب از سوی سمنان، تاکید کرد: برگزاری جلساتی مانند شورای فرهنگ عمومی برای نیل به سمت این هدف در خور توجه است.

وی با بیان اینکه تلاش برای معرفی سمنان به عنوان پایتخت کتاب نه تنها به شهر سمنان بلکه به تمام استان سمنان باز می گردد، افزود: تلاش های خوبی در راستای این امر صورت گرفته که منجر به برگزاری طرح های مختلفی برای ترویج فرهنگ مطالعه نیز شده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه هدف نهایی برای تلاش در راستای معرفی سمنان به عنوان پایتخت کتاب، ترویج فرهنگ مطالعه است، گفت: فرایندی که در این مسیر طی می شود حائز اهمیت است زیرا می تواند به ترویج فرهنگ مطالعه منجر شود.

خجسته پور با بیان اینکه امروز نوجوانان ما به عنوان سفیر کتاب و برگزیدگان المپیادهای علمی در سطح کشور نشان دهنده ظرفیت های خوب در راستای ترویج مطالعه در سطح استان است، ابراز کرد: غنای فرهنگی استان در زمینه مطالعه و فرهنگ کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش سمنان به سمت پایتخت کتاب/ توسعه فرهنگی ضرورت دارد

جهش سمنان به سمت پایتخت کتاب/ توسعه فرهنگی ضرورت دارد