مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 11:052021-01-12اقتصادي

واردات الکترود گرافیتی تهدیدی برای صنعت فولاد است


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واردات سالانه 800 میلیون دلاری الکترود گرافیتی به کشور، گفت: واردات الکترود گرافیتی تهدیدی برای صنعت فولاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، محمدرضا دشتی اردکانی در جریان جلسه علنی امروز خانه ملت در تذکری شفاهی با بیان این که به طور میانگین سالانه 800 میلیون دلار الکترود گرافیتی وارد کشور می شود، گفت: در واقع این میزان معادل 65 هزار تن است که به صورت صد در صد واردات شناخته می شود از این رو تهدیدی برای اقتصاد کشور خصوصا صنعت فولاد است.

وی در تذکری به رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: چرا بعد از 20 سال هنوز کارخانه مربوطه در اردکان با پیشرفت 50 درصدی به نتیجه نرسیده است؛ چه پشت پرده و دستی در کار است که این کارخانه نتوانسته شروع به کار کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در جلسه ای با حضور وزیر صمت نیز این موضوع بررسی شد اما تاکنون اقدام قابل قبولی صورت نگرفته است.

دشتی اردکانی همچنین در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار رسیدگی و حمایت بیشتر از هنرمندان خصوصاً هنرمندان فعال اردکانی در شرایط بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات الکترود گرافیتی تهدیدی برای صنعت فولاد است

واردات الکترود گرافیتی تهدیدی برای صنعت فولاد است