مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 11:052021-01-12سياسي

صدور مجوز 264 کانون فرهنگی هنری مساجد در فارس


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس از صدور مجوز الکترونیکی 264 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خبر داد و گفت: مدیران کانون ها می توانند پیگیری برای صدور مجوز با کارشناسان ستاد استان ارتباط برقرار کنند.

- ایسنا/فارس مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس از صدور مجوز الکترونیکی 264 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خبر داد و گفت: مدیران کانون ها می توانند پیگیری برای صدور مجوز با کارشناسان ستاد استان ارتباط برقرار کنند.

حجت الاسلام حسین امیدی سه شنبه 23 دی در جلسه شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: 1242 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس تاسیس و راه اندازی شده و تاکنون 264 کانون فرهنگی هنری مساجد استان با تکمیل مدارک در پرتال کانون مجوز الکترونیکی را دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه روند دریافت مجوز الکترونیکی توسط همه کارشناسان ستاد استان در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: شرایط اخذ مجوز در پورتال مدیر کانون اعلام شده است و مدیران کانون ها برای اطلاعات بیشتر و همچنین در صورت بروز مشکل می توانند با کارشناسان استان تماس داشته باشند.

امیدی با تاکید بر اینکه موارد مربوط به شرط مدرک تحصیلی و ثبت امام جماعت و پایگاه مقاومت به عنوان ارکان کانون نیز مرتفع شده است، یادآور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز 264 کانون فرهنگی هنری مساجد در فارس

صدور مجوز 264 کانون فرهنگی هنری مساجد در فارس