مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 10:452021-01-12ورزشي

تیم های لیگ برتری هندبال خوزستان در آستانه انحلال


پس از انحلال تیم لیگ برتری فوتبال بانوان آویسا خوزستان، این بار نیز دو تیم هندبال خوزستانی در لیگ برتر بانوان و آقایان کشور در آستانه انحلال هستند.

- ایسنا/خوزستان پس از انحلال تیم لیگ برتری فوتبال بانوان آویسا خوزستان، این بار نیز دو تیم هندبال خوزستانی در لیگ برتر بانوان و آقایان کشور در آستانه انحلال هستند.

در حالی که روز گذشته تیم بانوان پرسپولیس بهبهان باید در مرحله رفت دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور رو در روی تیم شهید شاملی قرار می گرفت، نماینده خوزستان در این مسابقه حاضر نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم بهبهان که از ابتدای فصل جاری لیگ برتر با مشکلات مالی مواجه بوده است و حتی به سختی توانست وارد لیگ شود، در نهایت نیز به دلیل همین مشکل در اولین بازی دور رفت مرحله دوم لیگ برتر نتوانست رو در روی تیم شهید شاملی قرار گیرد.

هر چند با حمایت های رییس هیات هندبال خوزستان و بهبهان، این تیم برای بازی در دومین دیدار با تیم تاسیسات دریایی عازم تهران شده است اما به گفته مسئولان هندبال خوزستان، باتوجه به مشکلات مالی فراوان و نبود حامی مالی، این تیم به احتمال بسیار نتواند در ادامه رقابت ها شرکت کند و منحل خواهد شد.

همچنین تیم آقایان هندبال پرسپولیس بهبهان که در لیگ برتر آقایان توانست برای اولین بار در هندبال خوزستان تاریخ سازی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های لیگ برتری هندبال خوزستان در آستانه انحلال

تیم های لیگ برتری هندبال خوزستان در آستانه انحلال