مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 10:152021-01-12ورزشي

افشین ملایی: کار کردن در راستای رفع کم تحرکی ملی جهاد اکبر است


رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: مقایسه ورزش همگانی با ورزش قهرمانی مقایسه کل به جز است، از طریق سرمایه گذاری در ورزش همگانی راه قهرمانی پایدار نمایان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزشهای همگانی، مراسم تجلیل از فدراسیون ورزش های همگانی به خاطر کسب رتبه اول در پویش ورزش در خانه صبح امروز سه شنبه با حضور حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

افشین ملایی در این مراسم با تقدیر از حمایت های وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش همگانی این وزارتخانه با اشاره به ضرورت مشارکت گسترده تمامی دستگاه ها در مواجهه با کم تحرکی ملی بیان داشت: تنها در شرایطی می توان آمار کم تحرکی ملی را کاهش داد که 7 کمپین ملی توسط دستگاه های مختلف در یک بازه 4 تا 8 ساله با یک پشتوانه مالی متمرکز بر روی کارگران، دانش آموزان، کارکنان دولت، نظامی ها، زنان خانه دار به طور منظم بر روی رفع کم تحرکی کار کنند، تنها در این صورت می توان انتظار داشت که کم تحرکی ملی تا 20 درصد کاهش پیدا کند.

ملایی با اشاره به مأموریت اصلی فدراسیون در زمان است، در نشست مشترکی با معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش داشتیم شاهد بودیم، کم تحرکی در بین جمعیت 13 میلیونی دانش آموزان از 21 درصد به 31 درصد افزایش داشته است و این زنگ خطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشین ملایی: کار کردن در راستای رفع کم تحرکی ملی جهاد اکبر است

افشین ملایی: کار کردن در راستای رفع کم تحرکی ملی جهاد اکبر است