مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 10:052021-01-12ورزشي

تیم مدیریتی علمی و عملی فدراسیون ما را به ورزش همگانی امیدوار کرد


مدیرکل دفترتوسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان باتمجید ازفعالیت هایی که درفدراسیون همگانی صورت گرفته است گفت:باحضورتیم مدیریت علمی وعملی در این فدراسیون به آینده ورزش همگانی امیدوارشده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزشهای همگانی، مراسم تجلیل از فدراسیون ورزش های همگانی به خاطر کسب رتبه اول در پویش ورزش در خانه صبح امروز سه شنبه با حضور حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی ضمن اشاره به حضور درخشان فدارسیون در پویش ورزش در خانه یادآور شد: فدراسیون ورزش های همگانی در ارزیابی های انجام شده در دفتر توسعه ورزش همگانی، با فاصله رتبه نخست پویش ورزش در خانه را کسب نمود.

با توجه به اینکه این پویش مجدداً مورد تاکید وزارت قرار دارد، انشاالله این مسیر ادامه داشته باشد.

بنی تمیم تفکیک ورزش قهرمانی و همگانی از یک دیگر را نادرست خواند و افزود: مسابقه ی کشتی را در نظر بگیرید اگر فردی در مسابقات انتخابی استان یا کشوری را شرکت می کند و در پایان مسابقات انتخابی تنها 4 نفر برگزیده می شود، سایر نفراتی که در بین برگزیدگان نبوده اند به سختی می توانند از سبک زندگی فعالی که در طول شش ماه گذشته و آماده سازی مسابقات داشته فاصله بگیرد، بنابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مدیریتی علمی و عملی فدراسیون ما را به ورزش همگانی امیدوار کرد

تیم مدیریتی علمی و عملی فدراسیون ما را به ورزش همگانی امیدوار کرد