مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:552021-01-12سياسي

فعالیت مجموعه های قرآنی استان سمنان در فضای مجازی تقویت شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بر تقویت فعالیت مجموعه های قرآنی استان در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: باید از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بستر مجازی و حقیقی برگزار می شود، بیان کرد: برنامه ها در واقع تلفیقی از هر دو نوع خواهند بود.

وی با بیان اینکه این امر سبب می شود تا مؤسسات و خانه های قرآنی و فعالان این حوزه حتماً در بستر مجازی فعالیت خود را آغاز و یا گسترش دهند، افزود: بستر مجازی، فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی و قرآنی به خصوص تطبیق آن با زندگی امروز و آرمان های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خواستار انسجام بخشی به برنامه های حوزه قرآنی ستاد دهه فجر استان شد و گفت: انسجام وقتی در کار باشد، اطلاع رسانی برنامه های قابل اجرا و کیفیت کار نیز افزون خواهد شد و از سوی دیگر ما می توانیم در جذب مخاطبان نیز مثمر ثمر واقع شویم.

شکری با بیان اینکه می بایست از تمام ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر چه در بستر مجازی و چه حقیقی به کارگیری، گفت: برنامه ها تلفیقی از مجازی و حضوری خواهند بود و رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و تمام نکاتی که مصوب ستاد کرونا است نیز الزام دارد اما به هر روی باید دهه فجر نیز با قدرت و گستردگی اجرا شود و از این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجموعه های قرآنی استان سمنان در فضای مجازی تقویت شود

فعالیت مجموعه های قرآنی استان سمنان در فضای مجازی تقویت شود