مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:552021-01-12فرهنگي

ضرورت راه اندازی انجمن عکاسان اردبیل/ بیمه هنرمندان عکاس پیگیری می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه هنر عکاسی هنر ثبت وقایع تاریخی است، به مشکلات هنرمندان عکاسی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اولین نشست مطالبه گری عکاسان منتخب بسیجی اردبیل با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و مسؤولان بسیج هنرمندان در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

عبدالله بحرالعلومی در این نشست به تبیین اهمیت عکاسی و جایگاه هنرمندان عکاس پرداخت و اظهار کرد: ثبت و ضبط رویدادها از ابتدای خلقت بشر به صورت تصویرگری و نقاشی وجود داشته و با پیشرفت جوامع بشری و علم و تکنولوژی به کمال رسیده است.

وی به اختراع دوربین عکاسی اشاره کرد و افزود: زمانی که عکس و عکاسی پا به عرصه گذاشت، نقطه عطفی در تاریخ و فرهنگ جهان به وجود آمد به طوری که این هنر و صنعت جایگاه بی بدیل خود در وقایع نگاری و ارائه جزییات رویدادها را در مراحل بعدی ظهور نمودهای نوین تمدن بشری نه تنها حفظ، بلکه ارتقاء بخشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به مشکلات پیش روی عکاسان اشاره کرد و ادامه داد: عکاس در واقع هنرمندی است که با درک اهمیت ثبت لحظات تاریخی و به یادماندنی، شبانه روز در جنبش و تکاپو است و در این راه ناملایمات اجتماعی، سختی ها و مخاطرات و حتی شرایط جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی انجمن عکاسان اردبیل/ بیمه هنرمندان عکاس پیگیری می شود

ضرورت راه اندازی انجمن عکاسان اردبیل/ بیمه هنرمندان عکاس پیگیری می شود