مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:552021-01-12سياسي

وزارت امور خارجه باید روابط با همسایگان را بازتعریف کند


نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس، با بیان اینکه تکیه بر اقتصاد نفتی اوج حقارت ملت ایران شده است، گفت: اقتصاد تک محصولی متکی به نفت ثمره یک رابطه استعماری بوده که برای آن اقدامی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از خانه ملت، محمد صفایی دلویی در نشست علنی امروز(سه شنبه 23دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: درود و رحمت الهی به امام راحل(ره) و سلام بر امام حاضر، درود بر شهدای انقلاب اسلامی و سید شهدا مقاومت سردار دل ها حاج قاسم، سلام بر پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و جهادگران عرصه سلامت، سلام بر ملت قهرمان ایران، سلام بر مردمان سرزمین قنوت و قنات و قناعت، مردم بصیر، فهیم، آگاه و عزیز شهرستان های گناباد و بجستان.

بزرگترین ثروت کشور قدرت مدنی، اجتماعی و مکتبی است نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، خطاب به نمایندگان مجلس، ادامه داد: بزرگترین چالش امروز ما ساختارهایی است که تولید نابرابری کرده و تشدیدکننده فقر هستند، در مقابل بزرگترین ثروت ما قدرت مدنی، اجتماعی و مکتبی است.

مردم همواره تاثیرگذارترین رکن نظام سیاسی حاکم هستند وی تصریح کرد: در بحران هایی مثل جنگ، زلزله، سیل و کرونا، مردم همواره تاثیرگذارترین رکن نظام سیاسی حاکم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت امور خارجه باید روابط با همسایگان را بازتعریف کند

وزارت امور خارجه باید روابط با همسایگان را بازتعریف کند