مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:352021-01-12فرهنگي

آغاز ثبت‎ نام نهادها و سازمان ها برای خرید کتاب در نمایشگاه مجازی


مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت نام سازمان‎ها و نهادها برای دریافت بن نهادها و سازمان‎ها برای خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

- مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت نام سازمان‎ها و نهادها برای دریافت بن نهادها و سازمان‎ها برای خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسماعیلی گفت: امسال نیز به روال سال های قبل بن خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎های نهادها و سازمان‎ها و یا تامین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی‎ و یا افراد سازمان یا نهاد تعلق می‎گیرد.

او با اشاره به آغاز ثبت‎نام درخواست ها از تاریخ 23 دی ماه بیان کرد: بن‎های خرید کتاب برای نهادها و سازمان‎ها به صورت الکترونیکی صادر شده و صرفا در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابلیت استفاده دارند.

او یادآور شد: بدیهی است در صورت عدم استفاده از بن‎های مذکور پس از پایان نمایشگاه و تسویه با ناشران، مبالغ مصرف نشده عودت داده خواهد شد.

بر اساس این خبر، سازمان‏ ها و نهادهای متقاضی می‎توانند درخواست‎های خود را به آدرس الکترونیکی BONKETABERSHAD@GMAIL.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت‎ نام نهادها و سازمان ها برای خرید کتاب در نمایشگاه مجازی

آغاز ثبت‎ نام نهادها و سازمان ها برای خرید کتاب در نمایشگاه مجازی