مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:202021-01-12سياسي

پیشرفت 70 درصدی سرداب مقدس امام زمان(عج)


جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مظفر صفریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران برپایی کارگاه ساخت پنجره های سرداب مقدس امام زمان(عج)، موضوعات فرهنگی، بهداشت و درمان، کادرسازی مردمی و پروژه مهر شهید سلیمانی در خصوص آبرسانی به روستاهایی که مشکل آب آشامیدنی دارند را از برنامه های این ستاد نام برد.

وی افزود: ستاد بازسازی عتبات در مشارکت ملی از جمله ساخت صحن مطهر حضرت زینب(س) و ترفیع گنبد مطهر امام حسین(ع) که از محل نذورات مردمی است فعالیت می کند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی بیان کرد: پروژه ساخت دو پنجره سرداب مقدس امام زمان(عج) به استان و با محوریت شهرستان زرندیه واگذار شده است.

صفریان ادامه داد: پنجره های قبلی سرداب که سازه چوبی بودند به علت فرسودگی بازسازی و تا حد امکان ترمیم شده بودند در جای خود باقی می مانند و دو سرداب جدید با فاصله مشخص در محل جدید نصب می شوند.

وی اضافه کرد: فرآیند طراحی و مهندسی، دردوگری، قلم زنی، مونتاژ، زرگری، ریخته گری، گو و ماسوله خاتم کاری آبکاری طلا و نهایتا نصب در سرداب مقدس امام زمان(عج) با ابعاد 3 متر ارتفاع و 2.

5 متر عرض هر پنجره است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی سرداب مقدس امام زمان(عج)

پیشرفت 70 درصدی سرداب مقدس امام زمان(عج)