مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:102021-01-12پزشكي

قهوه و چای پروبیوتیک ساخته شد


محققان سنگاپوری به افرادی که روز خود را با نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای آغاز می کنند، مژده داده اند چرا که محققان دانشگاه ملی سنگاپور(NUS) اخیرا قهوه و چای پروبیوتیکی ایجاد کرده اند که مملو از پروبیوتیک های زنده سازگار با روده است.

- محققان سنگاپوری به افرادی که روز خود را با نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای آغاز می کنند، مژده داده اند چرا که محققان دانشگاه ملی سنگاپور(NUS) اخیرا قهوه و چای پروبیوتیکی ایجاد کرده اند که مملو از پروبیوتیک های زنده سازگار با روده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک اکسپلوریست، لیو شائو کوان (Liu Shao Quan) استاد دانشکده علوم و صنایع غذایی دانشگاه ملی سنگاپور به همراه دو دانشجوی مقطع دکترا این دانشگاه که روی ایجاد این دو نوع نوشیدنی جدید کار کرده اند ادعا می کنند که نوشیدنی های آنها طعم بسیار خوبی دارد و بدون آنکه مشکلی در زنده ماندن پروبیوتیک آنها رخ دهد می توان آنها را برای بیش از 14 هفته در جای خنک یا در دمای اتاق نگهداری کرد.

محصولات لبنی مانند ماست و فراورده شیری کشت شده حاوی پروبیوتیک سنتی هستند.

با افزایش روی آوردن افراد به رژیم گیاهخواری و به وجود آمدن مسائل بهداشتی رایج مانند عدم تحمل لاکتوز، کلسترول بالا و آلرژی به پروتیین های لبنی، بیشتر افراد به مصرف نوشیدنی و غذاهای غیرلبنی پروبیوتیک روی آوردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهوه و چای پروبیوتیک ساخته شد

قهوه و چای پروبیوتیک ساخته شد