مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 08:502021-01-12پزشكي

بهبود یادگیری بصری هوش مصنوعی با عملکردی شبیه به مغز انسان


دو دانشمند مغز و اعصاب که مدلی بسیار شبیه به یادگیری بصری انسان طراحی کرده اند، می گویند: هوش مصنوعی کامپیوتری هنگامی که برای استفاده روشی سریع تر به منظور یادگیری اجسام جدید برنامه نویسی شد توانست عملکردی شبیه به مغز انسان داشته باشد.

- دو دانشمند مغز و اعصاب که مدلی بسیار شبیه به یادگیری بصری انسان طراحی کرده اند، می گویند: هوش مصنوعی کامپیوتری هنگامی که برای استفاده روشی سریع تر به منظور یادگیری اجسام جدید برنامه نویسی شد توانست عملکردی شبیه به مغز انسان داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از یورک الرت، در مجله Frontiers in Computational Neuroscience ، ماکسیمیلیان رایزنهوبر(Maximilian Riesenhuber)، دکترای علوم اعصاب، در مرکز پزشکی دانشگاه جورج تاون(Georgetown) و جوشوا رول( Joshua Rule) فوق دکترا از دانشگاه یو سی برکلی توضیح می دهند که چگونه این رویکرد جدید توانایی نرم افزار هوش مصنوعی را به سرعت بهبود می بخشد تا مفاهیم بصری جدید را یاد بگیرید.

رایزنهوبر می گوید: مدل ما روشی بیولوژیکی برای شبکه ی عصبی هوش مصنوعی فراهم می کند تا بتواند مفاهیم بصری جدید را با تعداد کمی از نمونه ها یاد بگیرد.

ما می توانیم به یادگیری هرچه بهتر کامپیوترها با استفاده نمونه های کم و با بکارگیری یادگیری های پیشین کمک کنیم و فکر می کنیم این همان کاری است که مغز انسان انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود یادگیری بصری هوش مصنوعی با عملکردی شبیه به مغز انسان

بهبود یادگیری بصری هوش مصنوعی با عملکردی شبیه به مغز انسان