مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 08:302021-01-12سياسي

نجف زاده: معاش مردم را به معادلات پیچیده بودجه گره نخواهیم زد


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از دیده شدن فروش روزانه دو میلیون و 300 هزار بشکه نفت در لایحه بودجه 1400 خطاب به رییس جمهور گفت: - نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از دیده شدن فروش روزانه دو میلیون و 300 هزار بشکه نفت در لایحه بودجه 1400 خطاب به رییس جمهور گفت: معاش مردم را به معادلات پیچیده بودجه گره نخواهیم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل نجف زاده در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه ایران در مرحله سخت از تحریم های جهانی قرار دارد، اظهار کرد: وظیفه نمایندگی، وظیفه سخت و طاقت فرسایی است.

متاسفانه این روزها از همدلی و وحدت و همبستگی مبتنی بر خرد جمعی برای نجات کشور خبری نیست.

نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در کشوری که درآمد، ثروت، ظرفیت و فرصت های بیکرانی دارد، وضعیت فرهنگ و فضای کسب و کار با همدلی و وحدت همخوانی ندارد، تصریح کرد: واژه انقلابی برای مجلس یازدهم یعنی جهاد، تلاش شبانه روزی در جهت اصلاح امور، انقلابی یعنی در سخت ترین شرایط کشور در کنار مردم باشیم و به فرمان ولایت گوش جان بسپاریم.

وی در مورد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در آغاز این مجلس منشور پرقدرت پیگیری مطالبات مردم و نجات اقتصاد کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجف زاده: معاش مردم را به معادلات پیچیده بودجه گره نخواهیم زد

نجف زاده: معاش مردم را به معادلات پیچیده بودجه گره نخواهیم زد