مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 08:002021-01-12سياسي

سفر دو روزه وزیر راه و شهرسازی به سمنان


سخنگوی استانداری و معاون روابط عمومی حوزه ریاست استانداری سمنان از سفر دو روزه وزیر راه و شهر سازی به این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان سخنگوی استانداری و معاون روابط عمومی حوزه ریاست استانداری سمنان از سفر دو روزه وزیر راه و شهر سازی به این استان خبر داد.

حجت الله یحیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی فردا 24 دی ماه به استان سمنان سفر می کند.

وی از بازدید وزیر راه و شهرسازی از چندین پروژه راه سازی به عنوان یکی از برنامه های این عضو کابینه دوازدهم نام برد و تصریح کرد: وزیر راه و شهر سازی با حضور در پروژه های راه سازی شرق استان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار می گیرد.

سخنگوی استانداری سمنان ادامه داد: بررسی و بازدید از پروژه های راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، دیدار با مسوولان استان و.

از دیگر برنامه های وزیر راه در این سفر دو روزه به استان است.

وی تصریح کرد: وزیر راه عصر فردا چهارشنبه و در اولین روز این سفر با استاندار سمنان دیدار و در نشست بررسی وضعیت پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان در سالن یادگار استانداری حضور می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا قرار است که وزیر راه و شهر سازی در این سفر دو روزه به برخی از شهرستان های استان نیز سفر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دو روزه وزیر راه و شهرسازی به سمنان

سفر دو روزه وزیر راه و شهرسازی به سمنان