مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 07:452021-01-12اجتماعي

سازش 25 درصدی طلاق در مراکز مشاوره کردستان


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان گفت: در حال حاضر 14مرکز مشاوره خانواده در سطح استان فعال است که مشاوره قبل از طلاق را انجام می دهند و تا کنون سازش 25درصدی زوجین متقاضی طلاق را به دنبال داشته است.

- اعظمی امروز سه شنبه (23دی ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکثر برنامه های وقوع جرم به صورت فیزیکی و میدانی است اما امسال شیوع کرونا و کمبود امکانات در کارگاه های پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بر اقدامات انجام شده تاثیر گذاشت، اما علی رغم مشکلات موجود پیگیر برنامه ها بودیم و محدودیت کرونایی نتوانست مانع انجام خواسته ها شود.

وی افزود: اقدامات اداره پیشگیری که مورد مطالبه مردمی هم قرار دارد و مردم انتظارات خاصی در این حوزه دارند اولین اقدام مشاوره قبل از ازدواج است که طی آن آموزش های حقوقی را در اختیار زوجین قبل از ازدواج قرار می دهد کع به صورت روزانه دو نفر کارشناس ارائه خدمات می دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان بیان کرد: این قسمت موجب شده که نسبت به سالیان گذشته تعداد درخواست های طلاق را در سال های اول زندگی کاهش داده است.

وی تدوین اجرای کمیته کاهش خشونت را از دیگر برنامه های این حوزه ذکر کرد و افزود: برخورد با خشونت اگر چه بر روی کاهش آن تاثیر گذار است اما به تنهایی کفایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش 25 درصدی طلاق در مراکز مشاوره کردستان

سازش 25 درصدی طلاق در مراکز مشاوره کردستان