مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 07:452021-01-12اقتصادي

افزایش 12 درصدی صید کیلکا/ بیش از 4 هزار تن صید شد


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گیلان با اشاره به صید چهار هزار و 700 تنی ماهی کیلکا در دریای خزر، گفت: در مقایسه با سال گذشته با رشد 12 درصدی همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر ایلدریم صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش 12 درصدی صید ماهی کیلکا از دریای خزر در مقایسه با سال گذشته، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و 702 تن ماهی کیلکا صید شده است.

وی ادامه داد: ارزش ریالی این میزان کیلکای صید شده از دریای خزر 19 میلیارد و 100 میلیون تومان برآورد شده است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گیلان با بیان اینکه از این میزان کیلکای صید شده بیش از چهار هزار و 420 تن به پودر ماهی تبدیل می شود، گفت: تنها 275 تن یعنی چهار درصد کیلکاهای صید شده به مصرف خوراکی می رسند.

وی در ادامه با اشاره به تعیین سقف مجاز برای صید ماهی کیلکا از دریای خزر، اضافه کرد: صیادان تنها می توانند شش هزار و 500 تن کیلکا از دریا صید کنند و تعیین این سقف برای حفظ ذخایر این گونه است.

ایلدریم با بیان اینکه صید کیلکا توسط شناورها در شب انجام می شود، گفت: امسال 214 صیاد با 30 فروند شناور اقدام به صید کیلکا از دریای خزر کرده اند.

وی همچنین با اشاره به میزان برداشت ماهیان استخوانی از دریای خزر از 20 مهر ماه تاکنون، افزود: بیش از 520 تن از انواع ماهیان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 12 درصدی صید کیلکا/ بیش از 4 هزار تن صید شد

افزایش 12 درصدی صید کیلکا/ بیش از 4 هزار تن صید شد